Czy warto promować małą firmę poprzez gadżety reklamowe?
Mikro firmy często mają trudności z ustaleniem, które metody reklamowe będą opłacalne. Rynek oferuje tak wiele opcji, że trudno wybrać konkretną metodę. Ostatnio popularne stały się gadżety reklamowe dla mikro firm. Produkty te są tańsze niż inne produkty brandingowe i są skierowane do właścicieli firm, których nie stać na drogie narzędzia reklamowe. Rozdając gadżety ludziom na spotkaniach branżowych, targach, szkoleniach, eventach, firma może wpływać na swój wizerunek. Nasi stali klienci lub przypadkowe osoby znajdujące się w pobliżu mogą skorzystać z gadżetów, które poprawią nasze wyniki. Przedsiębiorcy z wielu różnych branż wykorzystują w codziennej pracy kubki, podkładki, przypinki, kalendarze książkowe, notesy, długopisy. Te elementy są bardzo przydatnymi narzędziami w firmie. W ofercie producenta dostępnych jest wiele innych produktów, które warto wziąć pod uwagę, wybierając dla swojej firmy reklamę. Jeśli chcemy wybrać mądrze, musimy rozważyć zakup produktów, które pasują do grupy docelowej.